perjantai 24. lokakuuta 2014

Kaukana kotoa

Oon kovasti joutunut priorisoimaan ja uudelleenjärjestelemään elämäni tärkeitä asioita. 

Ero. Ero itsessään ei ole ongelma. Osaan sen homman kyllä. Tunnen sen verran hyvin itseni. Onhan se raskasta ja kovasti joutuu läpikäymään asioita, mutta tiiän, että se aina helpottaa. Ja jotenkin ajatus siitä, että juuri nyt tarvin tilaa itseni ympärille, menee ikävän ja kiukun ja kaikkien niiden negatiivisten asioiden ohi. Zen.

Mä kestän ihan käsittämättömän tyynesti sellasia asioita, joista toiset ryömis tuskasta. Oon niin tottunut olemaan vahva. Mutta tää juurettomuus. Pitkästä aikaa mulla on oikeasti sellanen olo, että mun arjenhallinta sakkaa ja langat tippuu käsistä.

Kaikkein tärkeintä mulle - luonnollisesti perheen ja lauman lisäksi - on juuret ja kuulumisen tunne. Olla osa jotain. Feeling of Belonging. Se pohja, miltä ponnistaa. Se puuttuu. Tarvin tukikohdan ja sellasen Kodin, jonka tunnen omakseni ja jossa pätee mun säännöt.

Oon taas nukkunut niin paljon, että vuorokausi lyhenee merkittävästi. Toivottavasti tää aikakausi loppuu kohta.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti